sunnuntai 1. toukokuuta 2016

Taas viikko pulkassa

Pitäisi taas kirjoitella jotain tännekin, että miten viikko on kulunut..

No, maanantaina kävin koulussa kääntymässä, ja kävin katsomassa miltä Santiago Bernabeau näyttää.


Näyttää tältä

Päivät sairaalassa ovat menneet ihan hyvin. Olen koittanut olla kovin avuksi, ja toivottavasti olen ollutkin. Päivisin olen kävellyt n. 5-7km lenkkejä, samalla tutustunut kaupunkiin.
Torstaina kävin katsomassa miltä paikallinen joki näyttää. Joen nimi on Manzanares.
Olen parhaani mukaan koitttanut käyttää espanjaa, mutta olen käyttänyt englantia enimmäkseen. Kaupassa pärjään pelkällä espanjalla!


Tässä olisi taas pari kuvaa viikolta










'


Ps. 
Jos tiedät jonkun kivan paikan Madridissa, jossa pitäisi käydä, kerro ihmeessä kommenttiosiossa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ole hyvä, jätäthän kommentin